"Budu fungovat spíš v organizaci týmu, za volantem se budou střídat Viktor Szabo a Jiří Skoupil. Já bych se svezl, pokud se nám vydaří plán pořídit ještě model Evo VII," mluví Kičák o vizi nového týmu.
Když chebskému pilotovi po havárii v Okříškách selhávaly pokusy vrátit se do soutěží, bleskl mu hlavou nápad, který se podařilo dotáhnout do úspěšné fáze.
"Tak pojďme začít od nuly a postavíme vlastní tým," vrací se Kičák o rok zpět.
"Pořádně jsme se do toho obuli, v červnu loňského roku jsme začali vyjednávat o mitsubishi a teď ho tady máme. Něco o tom sportu vím, obstaral jsem pro něj nějaké prostředky a kontakty a k tomu benzinu si taky ještě čichnu, takže jsem úplně spokojený," říká Michal Kičák.
Přestože se teď kochá pohledem na úplně nový vůz, stále se sentimentem vzpomíná na předchozího nissana a věří, že by se třistakoňový Pulsar GTI-R mohl na soutěžní tratě vrátit.
"To auto není zase tolik rozbité, ještě by šlo dát dohromady," uvažuje.
"Je to pravý soutěžák. Uvnitř ohromný hluk, na silnici to poskakuje a letí vpřed, což sice mitsubishi taky, ale na mé gusto až příliš uhlazeným stylem. A startuje se klíčkem, zatímco v pulsaru bylo třeba vzít za spoustu tlačítek, páček a táhel, než auto naskočilo. Pro mě ten vůz měl a stále má ohromné kouzlo," usmívá se Michal Kičák.
NOVÁ ZBRAŇ. Tým, v němž figuruje chebský pilot Michal Kičák, vsadil před novou soutěžní sezonou na vůz Mitsubishi Lancer Evo VIII. |