Protože v trénincích pršelo, na nastavování auta na suché dráze příliš času nebylo. "Kvůli strašnému počasí jsme na suchu nemohli dostat auto na nejzašší limit. Tým ale opět předvedl, že dokáže skvěle pracovat za všech podmínek a v příštích závodech bychom to měli opět potvrdit."
Jeho stájový kolega Antonio Pizzonia neměl tolik štěstí a v závěrečném kole musel kvůli závadě brzd odstoupit. "Celý závod byl hodně nepovedený, a ten konec to už pouze doplnil. Start se mi skvěle podařil a poskočil jsem o dvě místa na jedenáctou pozici. Bohužel pak v desáté šikaně předjížděl Coulthard Trulliho, ten znenadání šlápl na brzdy a já do něj zezadu vrazil. Přišel jsem o přední křídlo. Zastávkou jsem ztratil celé kolo a nemohl už nic dělat. Alespoň jsem mohl pokračovat v závodě a získal nějaké zkušenosti. Získaná data jsou pro nás velmi cenná."
Jaguar se minulé podniky potýkal se spolehlivostí, a talk cíl pro Velkou cenu Kanady byl předem jasný. "Dojet do cíle byl náš hlavní cíl a jsme šťastni, že se podařilo po složitých podmínkách v trénincích získat body. Bylo to náročné a do cíle dojelo jen devět aut. My se potýkali s drobnými problémy jako například s brzdami, ale Markovi se nakonec podařilo úspěšně závod zakončit," dodal šéf Mark Gillian. "Přesto musím skončit tím, že k absolutní špičce nám ještě něco chybí a musíme pokračovat ve vývoji našeho vozu R4."