V době nehody měl Webber natankováno až do cíle, a pokud by nehavaroval, věřil si na lepší umístění. "Měli jsme výbornou strategii a navzdory třetímu místu v kvalifikaci hodně paliva v nádrži. Ačkoli počasí mělo daleko do ideálu, auto se za všech podmínek chovalo na trati výborně. Po první zastávce v boxech mě hodně zdržel Montoya, kterého se mi dlouho nedařilo předjet. Po druhé zastávce v boxech jsem myslel hodně vysoku a jak to dopadlo, jste viděli sami," pokrčil rameny Australan.
Antonio Pizzonia prožíval jiný závod. Startoval z boxů, aby mohl vyrazit do boje s plnou nádrží a postupně se propracovával vpřed. Do boje s nejlepšími se však nedostal. Stal se jednou z obětí vody ve třetí zatáčce a skončil v bariéře z pneumatik.
"Na startu nás informovali, že závod bude o patnáct minut odložen, a tak jsme rozhodli, že Antonio odstartuje z boxů. Byl až sedmnáctý, takže to velká ztráta nebyla o mohl doplnit benzin," vysvětloval hlavní inženýr Mark Gillan.
"Mark měl na roštu nějaké problémy s elektronikou, ale tým je zdárně vyřešil. Oba vozy jely skvěle. Když byl ve 32. kole na dráze safety car, rozhodli jsme, že Mark dostane benzin až do cíle. Pokud by neměl v 53. nehodu, byl by na stupních vítězů. Ačkoli bychom získali naše první body radši za příznivějších podmínek, názorně jsme předvedli jsme, jak silný je náš vůz Jaguer R4," dodal Gillan.