Nejzajímavější podívanou nabídl páteční souboj o první místo mezi Lampelmaierem a Němcem Alberem. Vedoucí posádky od sebe po čtyřech 'erzetách' dělilo jen čtrnáct vteřin. Albera však během osmé rychlostní zkoušky potkala smůla v podobě poruchy jeho vozu a nakonec závod dokončil až na dvaadvacáté příčce.
Druhé místo v konečném pořadí tak nakonec připadlo další rakouské posádce Gothard Openhauer, Bernhard Ettel, jež zaostala za vítězi o necelé dvě minuty. Z českých posádek si nejlépe vedli manželé Trajboldovi, kteří skončili na třetím místě, přestože je během dvoudenního závodu sužovaly technické problémy.
V jízdě pravidelnosti zvítězili Miroslav Hošek a Ivan Bradáček se Škodou 1000 MB, jako druzí dojeli Štěpán Pavelek a Václav Nykodým na voze VAZ 2001. Ze čtyřiceti startujících posádek se v cíli na Karlově náměstí v Třebíči objevilo devětadvacet.
Horácká historic rally:
1. Max Lampelmaier, Ralf Rollmann (Rakousko, Ford Escort RS) 1:26:43.7, 2. Gothard Openhauer, Bernhard Ettel (Rakousko, Ford Escort RS) -1:53.9, 3. Jan Trajbold, Eva Trajboldová (Porsche 911) -3:16.5, 4. Antonín Blažek, Jiří Machaj (Ford Escort RS) -4:22.9, 5. Petr Hambálek, Libor Chládek (Ford Cortina 1500) -6:37.5, 6. Jaroslav Mikulenka, Zbyněk Klimeš (BMW 2002) -7:34.1, 7. Pentti Pekkala, Pirjo Rosberg (Finsko, Jaguar E-Type) -8:31.2, 8. Martin Malý, Miloslav Patrman (BMW 1800 TI) -10:19.3, 9. Zbyněk Harásek, Petr Roman (Škoda 1000 MB) -10:28.6, 10. Jan Krejča, Dalibor Novotný (Škoda 110 L) -12:03.8, 11. Milan Šimeček, Petr Ulč (Škoda 1000 MB) -12:25.6, 12. Michal Habart, Horst Habart (Škoda 100) -12:52.6, 13. Gordon Cameron, Sheila Grimshaw (Velká Británie, Morris Cooper S) -13:06.3, 14. Luigi Capsoni, Andrea Capsoni (Itálie, Alfa Romeo GTV) -13:36.7, 15. Roman Mihulka, Jiří Soumar (Škoda 110 L) -15:55.8.