Vršecký měl letos na kontě dvě druhá místa a jedno třetí, hned v prvním závodě v Misanu navíc přišel o vítězství kvůli penalizaci za překročení povolené rychlosti. Dnes proto zářil spokojeností.
"Vyhrál jsem poprvé s autem, na jehož konstrukci jsem se podílel. Navíc v přímém souboji s Antoniem Albacetem," jmenoval španělského lídra seriálu, který v Německu dojel s tahačem MAN dvakrát druhý. "Jsem hodně unavený, ale maximálně spokojený," řekl Vršecký.
Po šestém místě v tréninku vytěžil Vršecký v první pohárové jízdě z diskvalifikace Jochena Hahna a technických problémů Markuse Östreicha.
Druhý závod, ve kterém si osm nejrychlejších jezdců prohazuje místa na startovním roštu, měl pevně ve svých rukách.
Hned po startu se prodral do čela, když vytěžil maximum ze souboje stájového kolegy Uweho Nittela s Alexandrem Lvovem a Lackem.
"Byl to hezký pocit. Vzápětí jsem za sebou zaregistroval Albaceteho a začal se připravovat na těžký boj," vyprávěl Vršecký. "Měl jsem Antonia neustále na zadním spoileru. Podobné souboje mě strašně berou. Najednou jsem byl v cílové rovince posledního kola. Vítězství o půl sekundy potěšilo více, než kdybych Antoniovi naložil kolo," dodal český jezdec.
výsledkyNÜRBURGRING (Německo): Čtvrtý závod ME tahačů |