Padne i absolutní rekord trati, jenž má hodnotu 2:58,03 minuty? "To si netroufám tvrdit. Ale nejlepší časy se budou pohybovat kolem tří minut," očekával Bejdák.
Záležet však bude na vícero faktorech. "Při velkém horku bývají časté technické problémy. Ideální stav by byl kolem dvaceti stupňů," přál si ředitel závodu Vlastimil Malík.
O dramatické souboje by neměla být nouze i ve slabších třídách. "Rakušan Huber na formuli Lola má šanci vylepšit rekord mezi historiky," poznamenal Bejdák. V této kategorii by měl zároveň startovat nejstarší stroj Delahaye 135 S z roku 1939.
Ve skupině A se dá očekávat tradiční duel Chorvata Puliče se Šenkýřem. Český závodník zatím vyhrál všechny tři evropské podniky. "Zdá se, že se oproti loňsku zlepšil," všiml si Bejdák.
V kategorii vozů, kde je dovolona maximální míra úprav, je největší zajímavostí auto Ford WRC Gabat turbo, které má výkon 700 koní.
Hodně napínavá bitva se očekává mezi spidery. "Krámský má zatím smůlu, v mistrovství Evropy nezískal ani bod," řekl Bejdák k tradičnímu favoritovi. Mezi jeho soupeře přibyli také Italové Faggioli a Zardo. "Měl by to být vrchol závodů," slibuje Bejdák.
Také letos pořadatelé pokračovali v bezpečnostních opatřeních. Na první část trati položili pořadatelé nový asfaltový povrch a přidali další svodidla. Příští rok by chtěli postavit stálou startovní věž.