Jaromír Malý s vozem Ford Escort RS Cosworth odešel tentokrát poražen z přímého souboje s Chorvatem Nikem Puličem a obsadil druhé místo ve skupině A, v níž Robert Šenkýř dojel čtvrtý. Třetí skončil Jan Vonka ve skupině N, v níž se z vítězství radoval Ital Bedini s Fordem Escort.
Ve skupině CN sportovních prototypů Otakar Krámský v boji s italskou špičkou a místními jezdci odvedl skvělý výkon a obsadil čtvrté místo. Zvítězil loňský Mistr Evropy Franz Tschager, jedoucí stejně jako Krámský se spiderem Osella.
Skupina N: 1. Bedini (It./Ford Escort) 6:01,135 min., 2. Wanek (Něm./BMW M3) 6:02,317, 3. Vonka (ČR/BMW M3) 6:03,445, 4. Lamiscarre Michael (Fr./BMW M3) 6:06,491, 5. Charvin (Fr./Mitsubishi Lancer Evo 5) 6:06,792, 6. Gillet (Fr./BMW M3) 6:06,814.
Skupina A: 1. Pulič (Chorv./BMW M3) 5:41,012, 2. Malý (ČR/Ford Escort) 5:48,731, 3. Marguet (Fr./Peugeot 306 Kit) 5:50,040, 4. Šenkýř (ČR/BMW M3) 5:51,400, 5. Fritsch (Fr./Peugeot 306 Kit) 5:59,430.
Skupina SP: 1. Vojáček (ČR/Ford Escort) 6:16,16, 2. Čikor (Hr./Opel Astra) 6:21,187, 3. Vávra (ČR/Honda Civic) 6:28,692, 4. Rybníček (ČR/Ford Escort) 6:41,452, 5. Votavová (ČR/Ford Escort) 6:49,984, 6. Hošťálková (ČR/Ford Escort) 7:24,172.
Skupina CN: 1. Tschager (It./Osella PA20S) 4:50,971, 2. Frantz (Fr./Osella PA20S) 4:53,419, 3. Regosa (It./Osella PA20S) 4:54,831, 4. Krámský (ČR/Osella PA20/K) 4:56,784, 5. Vilariňo (Šp./Osella PA20) 4:57,031, 6. Petit (Fr./Lucchini P198) 4:58,162.