V ten samý rok zasáhlo do děje Velké ceny Rakouska nevyzpytatelné počasí a závod musel být po 29 kolech ukončen. Vítěz Vittorio Brambilla ještě stihl v dalším kole havarovat, ale první místo mu už nikdo nesebral. Byl to třetí nejkratší závod v historii a jeden ze čtyř závodů, kdy byly udíleny pouze poloviční body.
O rok později zde získal jediné historické vítězství pro stáj Penske John Watson a příští rok se to samé povedlo Alanu Jonesovi pro Shadow. V roce 1978 byl závod zase jednou zastaven pro déšť.
V roce 1984 se zde jela 400. velká cena formule 1. Byl to zároveň první závod, kdy byly všechny vozy poháněné, dnes už zakázaným turbomotorem. V roce 1985 musel být závod opět zastaven a v roce 1986 zde zvítězil Alain Prost, když porazil Michele Alboreta o více než kolo. Bylo to jeho třetí vítězství v Rakousku. Nikomu se zde nepodařilo získat víc prvních míst.
Pro rok 1987 Velká cena Rakouska ztratila své místo v kalendáři F1. FIA byla vůči pořadatelům neoblomná navzdory zrekonstruovaným boxům a urgencím tehdejší rakouské hvězdy Gerharda Bergera.
Po deseti letech se formule 1 do Rakouska vrátily. Jezdí se na okruhu nazvaném A1-ring, poblíž města Spielberg. V podstatě je to však pouze modifikovaná verze Österreichringu, financovaná mobilním operátorem A1 a podporovaná blízkým městem Spielberg více než Zeltwegem.
Okruh Velké ceny Rakouska |