Reportáž skončila 29. 3. 2009 9:45

Velká cena Austrálie F1

  • důležité
  • změna ve vedení
  • safety car
46
Do boxů musí znovu i Massa - má porouchaný stroj. Ferrari nebude v úvodním závodu sezony bodovat!
46
Vettel ze druhého místa v boxech, vrátil se těsně před Barrichellem, který s ním nezávodí - sám ještě bude muset k mechanikům.
45
Rosberg naposled v boxech.
44
Hamilton v boxech.
44
Kimi Räikkönen musel potřetí k mechanikům, čímž se připravil o šanci na body. Měnil přední křídlo, protože si ho urazil po nárazu na bariéru.
43
Mistr světa Hamilton je momentálně pátý a stahuje tčvrtého Rosberga. Ale oba budou muset ještě do boxů, zatímco Massa a Kubica za nimi už ne.
42
Buemi podruhé v boxech a padá z bodů.
40
Švýcar Buemi s vozem Toro Rosso jede při svém prvním závodu F1 na fantastickém čtvrtém místě.
40
Glock s Toyotou dostal v souboji s Alonsem smyk a propadl se.
39
Kubica se vrátil na trať těsně za Hamiltonem, který ještě do boxů pojede, ale před Massou.
39
Třetí Robert Kubica zajel do boxů, stejně tak Kimi Räikkönen.
37
1. Button - Brawn GP
2. Vettel - Red Bull +5
3. Kubica - BMW +7
4. Räikkönen - Ferrari +11
5. Barrichello - Brawn GP +18
6. Buemi - Toro Rosso +23
7. Rosberg - Williams +24
8. Hamilton - McLaren +26
9. Alonso - Renault +28
10. Glock - Toyota +29
11. Fisichella - Force India +41
12. Trulli - Toyota +42
36
Räikkönen, Hamilton a Glock zajeli svá nejrychlejší kola.
34
Trulli se po zastávce vrátil na dvanáctém místě před Massou.
34
1:27,989 - BMW zrychluje. Kubica zajel nové nejrychlejší kolo závodu.
33
Trulli ze šestého místa v boxech.
32
26 kol do cíle závodu.
31
Massa z třetího místa zatočil už poruhé do boxové rovinky pro palivo a pneumatiky. Brazilec zůstal na tvrdých gumách.
29
Závod se poněkud uklidnil, přesto je ale jasné, že aerodynamické změny letošní sezony předjíždění pomohly.
27
Rosberg kvůli chybě Piqueta přece jen o něco zpomalil, protože jel těsně za ním a ztratil několik míst - velmi rychlý Williams nemá v současnosti ani jediné auto na bodech. Smůla tradičního týmu pokračuje.