"Důležitý je zde výkon a při nastavení se musí brát největší zřetel na stabilitu při brždění. Když šlápnete na brzdový pedál v rychlosti 330 km/h a auto má tak nízký přítlak, existuje vždy nebezpečí smyku."
Konečný výsledek týmu Toyota v Monze také ovlivní, jak se stáj dokáže vypořádat se třemi šikanami, kde se musí přejíždět přes obrubníky. V počátku roku se Toyota s tímto problémem obtížně vyrovnávala v Imole a Montrealu, ale Allan McNish věří, že během posledních testů učinil v této oblasti monopost TF102 výrazný pokrok.
"Monza je velmi náročná na rychlost, proto je potřeba silný motor a my takový k dispozici máme," uvedl skotský pilot. "Minulý týden jsem tam tři dny testoval a udělali jsme hodně práce. Cítím, že jsme na závod výborně připraveni. Nechci předpovídat, jaký výsledek si nakonec odvezeme, ale věřím, že budeme minimálně tak dobří jako ve Spa."