"Bronz nás moc potěšil,“ dodal Petr Kovář, manažer Orionu.
Smutný byl Michal Votroubek. Bojoval dokonce o titul ve stopětadvacítkách, ale nakonec skončil bez medaile čtvrtý. "Je to zklamání. Tak blízko titulu jsem nikdy nebyl. Škoda že soupeři nejeli fér,“ povzdechl si jezdec vysokomýtského Mňuk Teamu.
O bod za bronzem, o dva za stříbrem. Taková byla Bartošova výchozí pozice před kaplickým závodem. Taktika byla jasná. Porazit třetího Čepeláka,“ prohlásil Kovář.
"K posunu na druhé místo byl Petr potřeboval hodně štěstí, protože Žerava je díky pravidelným startům v mistrovství světa lepší.“ Jezdec Orionu plány naplnil. V první jízdě skončil třetí před Čepelákem. "Předjel ho však až v závěru, trošku nám zabrnkal na nervy,“ usmál se Kovář.
Druhá jízda však byla neméně infarktová. Bartoš sice vedl, leč od poloviny měl technické problémy. "Spadl mi výfuk přímo od válce, motor šel na 70 procent,“ prozradil Bartoš. "Modlili jsme se, aby to vydrželo,“ podotkl Kovář.
Byl vyslyšen. Bartoš vyhrál a stal se i celkovým vítězem závodu. Zajistil si tak konečný bronz. "Sice ztrácí na druhého Žeravu jen bod, ale nemůžeme chtít zázraky,“ prohlásil Kovář.
Zatímco Bartošovi útok na medailové příčky vyšel, Votroubek se na stupně vítězů nevešel. Z kvarteta nejlepších jezdců, které před kaplickým závodem dělily pouhé dva body, byl nakonec nejsmutnější.
Na náročné trati dojel třetí a čtvrtý. "Bramborová“ příčka mu patřila i v celkovém pořadí závodu a v konečném účtování. "Bohužel v obou jízdách se děly věci, které se běžně nedělají,“ podotkl Votroubek.
Medailové plány mu naboural už jistý mistr ve třídě open Zaremba. Nastoupil i ve stopětadvacítkách, aby pomohl týmovému kolegovi Bučencovi.
"V první jízdě ho spolu s Brabcem pustil ze šestého na čtvrté místo. Ve druhé se také nechal předjet a mě pak brzdil,“ postěžoval si Votroubek.
Prohrát stříbro o bod? Nevadí, medaili mámPosunul se na bronzový stupínek. Ovšem od cennějšího stříbra ho dělil jediný bod. Před kaplickým závodem jste měl minimální ztrátu nejen na třetí, ale na druhé místo. Šel jste bojovat o bronz nebo o stříbro? A navíc má výhodu v pravidelných startech v mistrovství světa MX3... Vaše cesta k bronzu ale nebyla snadná. Ve druhé jízdě jste měl technické problémy. Co se stalo? Neměl jste přesto strach, že budete muset odstoupit? Vítězstvím v Kaplici jste korunoval vydařenou druhou polovinu sezony. Těžil jste v ní právě z fyzické kondice? Letos jste přešel ze stopětadvacítek do třídy open. Hrál přestup na silnější motocykl nějakou roli v úvodu sezony, kdy jste bodoval méně? A teď s bronzem v kapse si určitě říkáte, že jste odchodem do třídy open neprohloupil... |