Poslední den jízd ovládl Hamilton časem 1:19,170 minuty. Jediným dalším pilotem, který se dostal pod 1 minutu a dvacet vteřin byl zkušební jezdec stále lepšící se Toyoty Timo Glock.
Navzdory tmavým mrakům nad okruhem nepršelo, ale silný vítr způsoboval řadě závodníků problémy. "Nastavit auto a zjistit ideální vyvážení je za takového větru téměř nemožné," vysvětloval Giancarlo Fisichella, který s monopostem stáje Force India patřil mezi pomalejší piloty.
Testů se účastnilo všech deset stájí seriálu a každý den jezdili vždy jen s jedním strojem. Z důvodů letošního omezení testovacích kilometrů se dvě auta jeden den týmům nevyplácejí. Za volantem se vystřídali zkušební i většina závodních pilotů.
Kromě McLarenu nebo Toyoty panovala spokojenost i ve stáji BMW-Sauber. "V Silverstone budeme zase konkurenceschopní," plánoval stále ve stínu nevyvedené Velké ceně Francie Němec Heidfeld. Podobě asi uvažoval i mistr světa Räikkönen z Ferrari, když prohlásil: "Velká cena Británie bude hodně těsná."
1. | Hamilton | McLaren | 1:19.170 | (3. den) |
2. | Glock | Toyota | 1:19.815 | (3. den) |
3. | Kovalainen | McLaren | 1:20.015 | (2. den) |
4. | Massa | Ferrari | 1:20.188 | (1. den) |
5. | Raikkonen | Ferrari | 1:20.321 | (3. den) |
6. | Trulli | Toyota | 1:20.391 | (2. den) |
7. | Rosberg | Williams | 1:20.624 | (2. den) |
8. | Piquet | Renault | 1:20.787 | (2. den) |
9. | Vettel | Toro Rosso | 1:20.795 | (2. den) |
10. | Alonso | Renault | 1:20.862 | (3. den) |
11. | Kubica | BMW-Sauber | 1:20.982 | (2. den) |