Z desáté pozice startující český jezdec se zorientoval v tlačenici v prvních zatáčkách a závod začal na deváté pozici. Ve druhém kole došlo v nejpomalejší zatáčce okruhu ke kolizi několika vozů a na jedno kolo se na trati objevil bezpečnostní vůz.
Ve čtvrtém okruhu se ve stejné zatáčce pokoušel o předjetí Brazilec Junquiera, ale udělal hodiny a za ním jedoucí Enge musel hodně brzdit, aby se vyhnul kolizi. Vzniklé situace využil jeho týmový kolega Francouz Sarrazin a protáhl se před českého jezdce, jenž se v tom okamžiku ocitl na osmém místě. Na svou chybu doplatil Junquiera propadem až do poloviny druhé desítky a závod dokončil na šestnácté pozici.
V 12. kole z celkových 49 předjel Enge při výjezdu z pravé zatáčky britského jezdce Manninga a polepšil si o jedno místo. O další dvě kola později se ocitl již na bodované pozici, protože závod předčasně skončil pro pátého Španěla Alonsa.
Od startu vedl Francouz Minassian, který měl ze druhé pozice lepší startovní manévr než jeho krajan Bourdais. Za oběma jezdil Minassianův týmový kolega, Belgičan Saelens, pak další Francouz Montagny, pátý Sarrazin a šestý Enge. Toto pořadí vydrželo až do 42. kola, kdy se v šikaně roztočil Sarrazin, a toho využil Enge, aby se protáhl na páté místo. V závěrečných kolech se ještě český závodník po desetinách dotahoval na domácího Montagnyho, ale na pořadí se už nic nezměnilo.
Výsledky: 1. Minassian 1:15:44,627, 2. Bourdais (oba Fr.) -3,559, 3. Saelens (Belg.) -7,936, 4. Montagny (Fr.) -14,430, 5. Enge (ČR) - 15,733, 6. Sarrazin (Fr.) -23,231.
Průběžné pořadí: 1. Junquiera (Braz.) 38 bodů, 2. Minassian (Fr.) 28, 3. Webber (Austr.) 14, 4. Saelens 12, 5. Bourdais 8, 6. Gollin (It.) 7, ...13. Enge 4.