Prezident Ferrari Luca di Montezemolo jej s úsměvem doplnil: "Tentokrát nevyžaduji, abyste byli lepší než vloni. Vynikající budou stejné výsledky jako v roce 2001."
Na rozdíl od největších soupeřů, stájí McLaren-Mercedes a BMW-Williams, které již pilně testují s novými vozy, odkrouží "Scuderia" první kilometry až v sobotu. Na vychytání případných much sice obhájcům titulů moc času nezbývá, protože první závod šampionátu je na programu již 3. března v Melbourne, italská stáj zato bude mít k dispozici vůbec poprvé hned dva testovací týmy s jezdci Lukou Badoerem a Lucianem Burtim.
Každopádně však mají Italové pro australskou Grand Prix v záloze ještě přestavěný loňský monopost pro případ, že by se s jeho nástupcem vyskytly nějaké problémy. Řadu dílů konstruuje tým tak, aby byly použitelné na obě verze. "Udělat další krok vpřed znamená riskovat. Proto jsme měli tak dlouhou fázi vývoje na úkor testování," vysvětlil šéf techniků Ferrari Ross Brawn, jehož stáj jde do sezony s rozpočtem 275 miliónů eur.
Nové závodní auto s označením F2002 se od loňského v několika ohledech liší, novinkou je především titanová převodovka. Desetiválcový motor 051 o odhadovaném obsahu 860 koní má nižší hmotnost i spotřebu a velmi nízko položené těžiště. Automobil má zvýšený 'nos' a značně úzkou záď. "Je to nejlepší ferrari všech dob," pochválili se šéfdesigner Rory Byrne i Brawn.