Oba závody se uskutečnily za deštivého počasí, které zavinilo několik karambolů a střetů; ty se naštěstí obešly bez zranění.
„Ze tří těžkých havárií zcela odepsal svůj vůz BMWM3 Jiří Loos. Na střechu převrátila vůz Škoda Felicia Pick Up Martina Straková a slovenský jezdec Rudolf Medo s vozem BMW M3 najel na náběh svodidla, které jej otočilo a zachránilo před čelním nárazem do stromu,“ uvedl ředitel závodu Miroslav Urban.
Milanu Svobodovi ale mokrá trať vyhovovala. „Sledovali jsme pečlivě předpověď počasí a doufali, že vyjde celý týden slibovaný déšť, protože na mokré trati se snižuje výhoda silnějších vozů našich soupeřů,“ pravil Svoboda. „A také začalo pršet.
Když nepřijel náš hlavní soupeř, Dušan Nevěřil s F3000, snažil jsem se držet krok s Otou Krámským a jeho Osellou. První jízdu vyhrál s nepatrným půlsekundovým rozdílem, ale promě to byla hozená rukavice. Druhý den jsem mu to vrátil.“
Skvělé víkendové výsledky vynesly Svobodu na celkově třetí pozici mezi jezdci bez rozlišení tříd. Prvenství ve třídě E měl zajištěné už před finálovým dvojzávodem v Ústí nad Orlicí.
Výsledky - absolutní pořadí, sobota: 1. Krámský (Osella) 4:33,15, 2. Svoboda (Reynard) 4:36,84, 3. Vavřinec (Lancia Integrale) 4:39,03, 4. J. Komárek (Mitsubishi) 4:49,33, 5. Fajkus (Dallara) 4:49,41, 6. Šenkýř (BMW M3) 4:53,75. Neděle: 1. Svoboda 4:29,83, 2. Krámský 4:32,61, 3. Fajkus 4:42,51, 4. Vavřinec 4:42,61, 5. J. Komárek 4:49,24, 6. D. Komárek (Mitsubishi Lancer) 4:56,66.