Fangio stál na startu 51 Grand prix, první dojel tedy ve 47.1 procentech z nich. V této statistice má Michael Schumacher 35.3 procenta a v historické tabulce je až na třetím místě. Přestihuje ho i hvězda Ferrari padesátých let Alberto Ascari.
Pokud se podíváme na procentuální úspěšnost v kvalifikacích, Fangio bude rovněž na vrcholu. Více než do poloviny svých velkých cen startoval z pole position, přesně 56.9 procenta z nich. Schumacher dosahuje v této položce pouze 26.6 procenta. Předstihují ho i Senna (40.37%) a překvapivě i Montoya (32.14%).
Schumacher získal více mistrovských bodů než kdokoli jiný v hitorii. Celkem to je už 897. V porovnání s ním je Fangio s 277 body na 16. místě historického pořadí. V době, kdy jezdil fenomenální Argentinec však sezona měla pouze sedm až devět velkých cen a za první místo se udělovalo maximálně devět bodů. Přesto v průměrném bodovém zisku Fangio Schumachera poráží. Argentinec průměrně získal 5.44 bodu na velkou cenu, zatímco Schumacher 5.25. Za nimi je v celkovém pořadí už velká propast.
Když Schumacher v sezoně 1991 debutoval v barvách Jordanu, učinil jeho výkon obrovský dojem. Fangio měl však mnohem lepší vstup. V roce 1950 vyhrál závod již na druhý pokus. Schumacher musel čekat až na velkou cenu číslo osmnáct. Z pole position startoval Fangio rovněž při druhém závodě v Monaku, zatímco Schumacher vyhrál kvalifikaci až na čtyřicátý pokus s benettonem v roce 1994. Zajímavé je, že to bylo na stejné trati jako Fangio, tedy v Monackém knížectví.
Ačkoli byl Fangio v kolotoči formule 1 kratší dobu, prošel mnohem více týmy. První titul vyhrál s Alfou Romeo (1951), sezonu 1954 začal s Maserati, ale poté přešel k Mercedesu. S ním získal dva tituly a poté po jednom s Ferrari a na závěr s Maserati.