Jaké to je střídat rallyeový a rallyekrosový speciál?
Nic zvláštního. Focus se mi v rallye řídí lépe, je lépe ovladatelný. Fiesta pro rallyekros je hodně divoká, výkon auta je obrovský. Ale žádný velký problém v tom nevidím.
Z vašeho výrazu je patrné zklamání.
Prioritou tady v Sosnové pro mě byla účast ve finále A, což se mi výhrou ve finále B povedlo. Spíše mě mrzí průběh finále A. Povedl se mi start, ale po průjezdu první zatáčkou jsem se trochu propadl a skončil pátý. Jinak jsem samozřejmě spokojený, závody se musely divákům líbit.
Minulý týden jste měl v Austrálii při mistrovství světa v rallye nepříjemnou havárii. Váš Focus přišel o kapotu a přední okno, vy jste si poranil palec. Nakonec z toho ale ještě bylo sedmé místo.
Trochu jsme poopravili karoserii, ale nebylo to nic vážného. Hlavní bylo, že auto zůstalo plně funkční a mohli jsme závod dokončit. Palec už je v pořádku.
Závěr sezony v rallye nabízí strhující souboj Loeb - Hirvonen. Zbývají dva závody. Co myslíte, kdo bude mistr světa?
Protože jedu s fordem, věřím, že jím bude Mikko Hirvonen. Myslím si, že náskok pěti bodů, který má k dispozici, udrží.
V jakém voze vás budeme vídat příští rok? Mluví se o společném norském týmu s vaším bratrem.
Zatím není nic rozhodnuto, všechno je v jednání. Uvidíme, jak to dopadne. Já bych rád zůstal věrný značce Ford. V úvahu u mě připadá opět i účast v několika podnicích mistrovství Evropy v rallyekrosu.