Tři formule během sedmi dnů. Jaké to bylo?
Ve finále série GP2 jsem si vyzkoušel monopost GP2/11 a pneumatiky Pirelli. Tato skutečnost mi hodně usnadnila přestup do monopostu formule 1 týmu HRT. Nebylo to tedy zase tak složité, dokonce řízení bylo ve španělském monopostu lehčí. Asi tak stejně velký krok bylo přesednutí do monopostu týmu Lotus Renault GP.
Každého určitě zajímá, jaké jsou týmy formule 1. Jsou mezi nimi výrazné rozdíly?
Tým Lotus Renault GP je úplně někde jinde. Zde pracuje mnoho lidí a je to jako obrovská továrna. Je to jako srovnávat zázemí malosériového výrobce a velkosériové továrny. Je to naprosto odlišný styl řízení týmu a jiná atmosféra.
V čem spočíval váš test u týmu Lotus Renault GP?
Ve čtvrtek nebyl test zaměřen tak na mě jako na požadavky týmu. Inženýři měli připraveno několik nových dílů, a to především v oblasti aerodynamiky. Tudíž jsem kroužil a sbíral data. Navíc se tým spoléhal na moji zpětnou vazbu, což je určitě příjemný pocit, být u zrodu něčeho nového.
Pomůže vám tato zkušenost k získání superlicence?
Splnil jsem pouze jednu z podmínek, i když hodně důležitou. Podali jsme žádost a budeme čekat, jestli nám bude vyhověno.
Jak jste spokojený se svým výkonem na trati?
Mohlo to být určitě lepší. Najezdil jsem přes 750 kilometrů, což není vůbec málo. Myslím, že jsem zajížděl celkem konstantní časy, a tak celkový pocit z testů je příjemný. Je toho však ještě hodně co učit.