Zástupci stájí se shodli i na tom, že vyberou jeden okruh, na kterém se bude po celou sezonu den testování počítat jen jako polovina. Celkem by tak
na něm týmy mohly zkoušet pneumatiky až 72 dní.
Ferrari, které má vlastní testovací okruh ve Fioranu, bylo vloni jedinou přední stájí závodící s pneumatikami Bridgestone, a ležela tedy na něm hlavní tíha vývoje.
Proto jeho představitelé odmítali odsouhlasit omezení nákladného testování. Situace se změnila poté, co k japonskému výrobci přešly i týmy Williams a Toyota.
"Mám dokument, který je podepsaný šéfy jedenácti týmů, takže můžeme říct,
že dohoda o testování pro rok 2006 byla učiněna," řekl šéf Ferrari Jean
Todt na tiskové konferenci v Bahrajnu.
Vloni italská stáj při testech najezdila přibližně 50 tisíc kilometrů. Podle nové dohody by to mělo být maximálně 35 tisíc.