"Samozřejmě je v našem zájmu, aby Audi v ALMS zůstalo i příští rok, ale nejsem si jistý, zda to bude opět ve formě továrního týmu," řekl Hunt.
Doufá že německý výrobce bude v sezoně 2003 reprezentován několika privátními týmy: "Letos máme již Champion Racing a doufám, že podobných organizací příští rok přibyde." Právě v týmu Champion nebyli s nadvládou továrních prototypů v Sebringu zrovna nadšeni: "Říkali, že tovární auta jen "lehce modifikovali". My jsme však náš vůz také zlepšili, jsme ale přesto o dvě a půl vteřiny na kolo pomalejší, než oni. Takže si sami můžete udělat obrázek: Nemáme šanci," konstatoval znechuceně pilot Championu Brit Andy Wallace.
Možní soukromníci, kteří by krásné spidery R8 mohli příští rok nasazovat, jsou týmy Stefana Johanssona a Japonce Goha, kteří auta již vlastní. Důležitou roli zde hraje i organizace Bobbyho Rahala, který neskrývá svou touhu vstoupit na scénu sportovních vozů.
"Mým cílem je v příštím roce nasazovat prototypy. Zkoumám různé možnosti a začít s hledáním hned u těch nejlepších je jen přirozené," nazančuje Rahal, který s Huntem již vedl první rozhovory. Šéf sportovního oddělení Audi, Dr. Wolfgang Ullrich, ani boss sportovního oddělení mateřského koncernu VW, Franz-Josef Paefgen, zatím nebyli ochotni diskutovat plány Audi po 2002.
Jedním z privátních týmů, které by mohly nasazovat speciály Audi R8 v roce 2003, je i stáj expilota F1 Stefana Johanssona. Švéd jej představil i loni v Mostě - na snímku sedí v kokpitu, ze kterého po vystřídání vyskakuje Patrick Lemarié. |