"Na tratě jako je tato si nemůžete dovolit přijet s horším vybavením a aerodynamika nás zatím nikam dopředu nedostává. Náš tým aerodynamiků má v novém větrném tunelu před sebou hodně velký kus práce. Doufám, že nás dostanou na správnou cestu. Dnešní závod prokázal, že nemáme zatím na to získávat pravidelně body. Snažil jsem se jak to šlo, ale stejně jsem se nikam nedostal. Na konci mě zradila hydraulika a já tak dojel," dodal Brit.
Španělský jezdec vyjel ve druhém okruhu v zatáčce číslo šest a zahrabal zadní kola svého monopostu v únikové zóně. Jezdec byl samozřejmě hodně naštvaný, protože se chtěl před svým publikem předvést.
"To byl tedy smutný konec domácího závodu! Když jsem brzdil při vjezdu do šesté zatáčky, ustřelil mi zadek auta a než jsem mohl cokoliv dělat, byl jsem mimo trať. Nejsem si jistý, zda to byla chyba má nebo vozu. Každopádně na letošní Velkou cenu Španělska chci co nejdříve zapomenout. Máme před sebou do července hodně těžké týdny. Pak bychom měli dostat nové aerodynamické díly. Zatím nám tedy nezbývá nic jiného, než se dál trápit," uvedl Pedro de la Rosa.
"Je to víkend, na který chceme zapomenout. Už když jsme sem přijížděli, čekali jsme hodně práce. Ale skutečnost byla ještě horší. Pedro vyletěl z trati a Eddieho trápila hydraulika. Každopádně dokud nevylepšíme aerodynamiku, jsou naše šance na získání bodů mizivé. Auto nemá na to, být v tréninku na špici. A když se startuje zezadu, máte už hned zezačátku velkou ztrátu," dodal šéf Jaguaru Niky Lauda.