Jestli se mu bude dařit stejně jako v předchozích sezonách, bude to zase znamenat deptání konkurence.
"Soupeři mě honí každým rokem. V zimě investují pořádné peníze do vylepšení techniky, aby spráskali mého dvousettisícového miláčka," culí se Vladimír Šnajdr.
"Třeba Michalovi Bažantovi s fabií o výkonu kolem sto padesáti koní ležím po sportovní stránce už delší dobu v žaludku," tuší Šnajdr, jehož swift je o více než deset let starší a o deset koní slabší.
"Vyhlédl jsem si ho, protože jsem poznal, že je to super auto už v sériovém provedení. Dobré surové těsto, které se dá ještě vypiplat," říká jezdec. Brněnská trať dlouhá 2700 metrů ale nepatří mezi jeho oblíbené.
"Je to taková z nouze ctnost. Na okruhu se jezdí protisměrně, start je v nejnižším bodě, celkové převýšení je osmdesát metrů. Trať je atypická především šířkou," vysvětluje Vladimír Šnajdr. "Bezpečnost trati je asi argumentem, proč právě v Brně sezona startuje."
Mariánskolázeňský pilot znovu pojede v barvách týmu Car System Cheb, je to docela perlička. Šéf týmu Stanislav Musil byl úspěšným jezdcem rallye, ke kterým ho přivedl právě Šnajdr. Ale pak se situace obrátila a někdejší učitel je v současnosti v roli podřízeného.
Kromě konkurence budou v Brně jezdci pečlivě sledovat i předpověď počasí. Podmínky a správná volba materiálu jsou při závodech do vrchu klíčovými faktory na cestě za nejrychlejším časem.
"Jezdíme bez sad gum, bez mechaniků a obytných přívěsů, ale pak soupeře umravňujeme časem. Beru to výhradně jako koníčka," říká pilot z Mariánských Lázní.