Ralpha Firmana zase trápila nedostatečná přilnavost jeho monopostu a ztrácel čas tím, jak byl čelem závodnického pole předjížděn o kolo. Mladý nováček tedy nebyl při svém debutu v Monte Carlu s dvanáctým místem vůbec spokojený.
„Auto jelo dobře na nových pneumatikách, ale když jsme nasadili staré gumy, přilnavost se začala ztrácet. To se týkalo hlavně prostřední fáze průjezdu zatáček. Dost jsem taky ztratil kvůli modrým vlajkám. Tam, kde jsme skočili, se těžko získávají body. To je smutné. V prvním závodě v Monaku jsem měl slušnou kvalifikaci i závod a nehavaroval jsem. Musíme být ale ještě rychlejší,“ dodal Brit.
Šéfinženýr Jordanu Gary Anderson dodal: „Dnes šlo všechno podle předpokladů a taky se povedly zastávky v boxech, ale naše plány nestačily na zisk nějakých bodů. Chyběla nám potřebná rychlost. Vzhledem k tomu, že skoro všichni jeli na dvě zastávky v boxech, byla naše strategie správná. Jenže když vám chybí rychlost, nemůžete s tím při závodě moc nadělat. Je dobře, že jsme nemuseli sbírat žádné úlomky poničeného vozu. Ale radši bych skládal rozbité auto a k tomu měl nějaké body.