Podle jednoho domácího zdroje Auriol už testoval Škodu Octavii WRC a smlouvu podepsal.
„Byla by to velká výzva. Lidé od Škody vypadají příjemně a zapáleně a pro mě je důležité pracovat v týmu, který mi sedí. Myslím, že bychom spolu vycházeli dobře,“ dodal Auriol, který za čtvrstoletí v rallye jezdil téměř se vším.
Někdejší řidič sanitky vyhrál naposledy loni Katalánskou rallye a v šampionátu skončil sedmý.
„Zatím není podepsán žádný jezdec na sezonu 2003. Počítám, že oznámíme sestavu ve druhé polovině listopadu,“ tvrdil včera mluvčí továrního týmu Roman Meliška.
Škoda je před dvěma závěrečnými soutěžemi v hodnocení týmů poslední a potřebuje přitáhnout velké jméno, které by uspokojilo německý management. Ten byl údajně proti Auriolovi, jenže jím prosazovaný německý šampion Matthias Kahle nemá zkušenosti se světem a pravděpodobně pojede dál německé mistrovství s Octavií WRC.
A co bude s příležitostným třetím továrním jezdcem Romanem Krestou? „Počítá se s ním, ale nedokážu odhadnout, v jaké roli,“ dodal Meliška. Na Krestu možná zbydou testy Fabie WRC, která by měla v roce 2004 nahradit soutěžní octavii.
Krestovi se nabídla i jiná, zvláštní možnost: jezdit soukromě český šampionát s vozem Peugeot 206 WRC, který bude v republice k dispozici a na který si dělají zálusk také Tomáš Hrdinka a Jan Kopecký.