"Prodali mi tan špatné součástky, tak jsem se musel vracet," vypráví Šenkýř.
Asi hodinu po půlnoci těsně před Brnem havaroval: srazil se se slovenským řidičem pick-upu, který se na dálnici otáčel přes středový pruh.
"Mechanik, který cestoval se mnou jako spolujezdec, je stále hospitalizován v Brně," řekl Šenkýř.
"Můj stav se ale přece jen zlepšil natolik, že jsem ve čtvrtek odcestoval do Švýcarska. Chtěl bych vybojovat důležité body v boji o titul mistra Evropy," uvedl Šenkýř, jenž hodlá sobotní trénink odjet ve volném tempu a vyzkoušet, zda motor, poskládaný z nových dílů, pracuje na plný výkon.
Ve Švýcarsku bude dávat po zdravotní stránce Šenkýře dohromady špičkový místní
terapeut.
Ve skupině II závodních speciálů dominují průběžnému pořadí mistrovství Evropy italští jezdci, kteří jsou poskládaní na prvním až šestém místě. V čele je suverénní Simone Faggioli, Otakar Krámský je sedmý a hned za ním na osmém místě je Vladimír Doubek.
Průběžné pořadí mistrovství Evropy:
Kategorie I - cestovní vozy: 1. Šenkýř (ČR/BMW M3) 120 bodů, 2. Vojáček (ČR/Opel Astra) 115, 3. Bedini (Monte Carlo/Ford Escort) 99, 4. Krug (Něm./BMW M3) 94, 5. Jureňa (SR/Mitsubishi Lancer) 87, 6. Martin Rybníček (ČR/Ford Escort) 76, ...9. Voves (ČR/Subaru Impreza) 69.
Kategorie II - závodní speciály:
1. Faggioli 120, 2. Zardo 116, 3. Bormolini 92, 4. Regosa 69, 5. Napione 60, 6. Magliora (všichni It./Osella) 57, 7. Krámský 35, 8. Doubek (oba ČR/Osella) 26, ...11. M. Beneš (ČR/Lucchini) 13.