Podle původní dohody měl najezdit se slabším strojem asi 300 kilometrů,což se nestalo. Posunuje se tak i termín jeho startu za volantem Minardi, který měl absolvovat ve čtvrtek.
I přesto, že podle svých slov odjel pouze asi 25 ostrých kol, byl berounský pilot, který se doposud věnoval zejména závodům do vrchu, se svým vystoupením v týmu Coloni spokojen.
"Podařilo se mi i splnit limit, který jsme si stanovili," uvedl Semlbauer, jenž měl ale menší problémy s přilbou. Jeho vrchařská se totiž na okruhy nehodí.
Ke zlepšování časů mu pomohli i týmoví technici a vyhodnocená data, která vždy po odjetí několika kol dostal. "Pomohlo mi to dolaďovat styl jízdy. Viděl jsem například, že před některými zatáčkami brzdím moc brzy," uvedl Semlbauer.
Kdy bude opět testovat formuli 3000, to podle svých slov netuší. Mělo by to ale být ještě letos. "O všem jedná manažer Thomas Frank. Je několik termínů, ale pravděpodobně to bude na jiném okruhu v Itálii," řekl.
V závislosti na tomto testu bude upřesněno i datum, kdy usedne do formule jedna.
Semlbauer nicméně už má za sebou i první návštěvu v sídle firmy Minardi, kde mu již začali dělat na míru sedačku, bezpečnostní pásy a pedály.
Vzhledem k bezpečnostním podmínkám F1 bude muset navíc mít i novou přilbu s předepsaným ochranným zařízením HANS, které fixuje krční páteř v případě nárazu.
Skutečnost, že se termín posouvá a do formule jedna pravděpodobně usedne až v příštím roce, však Semlbauera neznervózňuje. "Šance, že to bude letos, ještě je. Vše se ale domluvilo hodně narychlo, čehož jsem se trochu bál a říkal to i v minulosti. Určitě nebudeme tlačit na pilu. Že se svezu, je dané," uvedl Semlbauer, který by se nové datum měl dozvědět v příštích dnech.
Automobilový jezdec Patrik Semlbauer testoval v italském Misanu vůz F3000 stáje Coloni. |