„Naposledy jsme byli první před sedmi lety v Pačejově. To tam snad ani nepište,“ s úsměvem na předchozí triumf vzpomínal pilot Miroslav Fišer.
Posádce z Toužimi tentokrát vydržela technika, která jim v mnoha předchozích případech dělala spíše starosti. „Od první do deváté zkoušky auto fungovalo špičkově. Od desáté do poslední dvanácté jsme jeli s porouchaným čidlem snímání otáček, motor točil jen pět tisíc. Měli jsme ale velký náskok, nikdo nás ohrozit nemohl,“ vysvětlil Fišer.
Po sedmi letech bez vítězství tak měla toužimská posádka důvod k oslavě. „Já, navigátor a tři mechanici,“ vypočítal Fišer společnost, jejíž snažení vedlo na nejvyšší stupínek.
Pro nejlepší výsledek sezony si na Valašsku dojel i karlovarský soutěžní pilot Pavel Červenka. V nabité třídě produkčních vozů dojel třetí, což je podle něho maximum, kterého lze s modelem Evo VI v konkurenci vozů především sedmé a osmé evoluce Mitsubishi Lancer dosáhnout.
„V pátek jsme měli trochu technické problémy, výkon našeho vozu nebyl stoprocentní. V noci mechanici zapracovali a na závadu přišli, ale přesto musím říct, že i kdyby nás závada nepotkala, na lepší než třetí příčku bychom nedosáhli. Auto má své možnosti a na modernější konkurenci stačit zkrátka nemůže,“ uvedl Červenka.
Obrovskou radost z výsledku měl jeho otec Pavel. „Chvílemi se mi zastavoval nejenom dech, ale i tep. Když jsem z mezičasů viděl, že je Pavel na kilometru jen o desetiny vteřin pomalejší než špičková konkurence, skoro jsem tomu nemohl věřit. Kdo tohle dokáže na pověstné erzetě Valašská bomba, kde několik aut skončí ošklivě rozmlácených, přesvědčí o tom, že umí. Myslím, že si Pavel připsal nejlepší výsledek za dobu, kdy jezdí rallye,“ radoval se Pavel Červenka starší.