"Už jsem v seriálu hodně dlouho a tady znám každou zatáčku nazpaměť. Důležité je, že vím, jaký má naše auto potenciál. Stát se může absolutně cokoliv," řekl Schumacher na svých internetových stránkách.
Odkazoval hlavně na výsledky posledních testů monopostu. "Během nich jsme razantně zlepšili nastavení vozu a aerodynamiku. Věřím, že naše auto může zase vyhrávat. Imola bude prvním krokem, kde to dokážeme," hýřil sebevědomými prohlášeními.
"Rychlost auta je dobrá, motor šlape jako hodinky, jdeme správným směrem. Jsme definitivně zpět," ujišťoval po loňské nepovedené sezoně a potížích s agregáty v minulých dvou závodech.
Vedení Ferrari se podle listu Kronen Zeitung rovněž chystá o víkendu oznámit, že podepsalo smlouvu na další sezonu s finským pilotem Kimim Räikkönenem, který by měl být podle zákulisních informací Schumacherovým kolegou.
Němec se však chystá oznámit rozhodnutí o své budoucnosti až po sezoně, o jeho služby má prý velký zájem Renault.
První tři závody vždy vyhrály renaulty, obhájce titulu Fernando Alonso ze Španělska stál dvakrát nejvýše a jednou na druhém stupínku.
Čtyřiadvacetiletý Alonso je, zdá se, ale ještě silnější než loni a svou pozici jen tak přenechat nikomu jinému nehodlá. V letošní sezoně má dokonce o dva body v průběžném hodnocení více než před rokem a v Imole bude obhajovat vítězství. Přesto zůstává při zemi.
"Ferrari a McLaren budou hlavní soupeři," prohlásil. "Ferrari se sice v posledních dvou závodech nevedlo, ale budou zpět. Jsou doma, navíc mají na tento povrch vhodné pneumatiky," uvedl španělský pilot.
Nové motory budou mít Alonsův týmový kolega Ital Giancarlo Fisichella, Brit Jenson Button z Hondy a v monopostu McLaren i Räikkönen. Button byl v Imole před dvěma lety druhý, loni třetí, ale pak byl diskvalifikován za porušení pravidel o váze auta. Na své první vítězství stále čeká.
Räikkönen a Fisichella jsou v průběžném hodnocení společně se 14 body druzí.
Průběžné pořadí MS (po 3 z 18 závodů) najdete ZDE.