"Ztrácíme v několika oblastech. Víme kde, a musíme se s tím vypořádat. Nemyslel jsem si, že zde budeme obzvlášť silní, ale v pátečních a sobotních trénincích to nevypadalo tak špatně. Jenže při závodě jsem se opravdu nadřel a jsou z toho jen dva body," pokračoval sedminásobný šampion.
Vedení v Poháru konstruktérů uzmul po dvou podnicích Renault a před Ferrari se vyhoupl i Red Bull, a díky bodům z Malajsie i Toyota.
Bridgestone, který Ferrari dodává pneumatiky, se hned stalo terčem kritiky, ale Schumacher se postavil na jeho obranu. "Podle mě je velmi špatné koncentrovat se na jeden faktor. Vítězíme společně i prohráváme společně."
"Nezapomeňte, že Sepang byl pro nás vždy velmi obtížný, ne-li nejobtížnější závod roku," obhajoval Schumacher nelichotivý výsledek v Malajsii.
"Může se vám zdát divné, když někdo vyhraje šestnáct závodů v sezoně a pak bojuje o sedmé místo. Ale když se podíváte do historie, nemůžete si nevšimnout, že ve formuli 1 se všechno může velmi rychle otočit.