Schumacher totiž ve své srdceryvné zpovědi tvrdil, že se mu na první místo vůbec nechtělo a je možné, kdyby měl více času na rozhodování, a ne pouze posledních pár metrů, rozhodl by se jinak. To však Jean Todt jednoznačně popřel. Schumacher věděl, že ho Barrichello pustí minimálně už osm kol před cílem.
Podle Todta čtyřnásobný světový šampion žádným způsobem proti týmovým příkazům neprotestoval, i když během posledních osmi kol měl na přemýšlení o oprávněnosti či správnosti tohoto příkazu dost času.
"Co já vím, nevadilo mu to," řekl Todt. "On přece neřekl ne. Vždyť Rubense předjel a auto řídí právě a jenom on."
Technický ředitel Ross Brawn k tomu také má co říci. Ten tvrdí, že požádal Rubense, aby Michaela pustil hned po druhé výměně pneumatik (62. kolo).
"Mluvil jsem s Rubensem a vysvětloval mu, co je potřeba udělat a proč. Po diskuzi s ním jsem o situaci informoval Michaela."
"Michael si určitě nemyslí, že to bylo špatné rozhodnutí. Nežádal o to, neradoval se z toho, ale ví, že je to potřebně k maximalizaci našich šancí na titul," dodal britský inženýr.
Momentka z cílové rovninky: dva monoposty Ferrari, následuje kontroverzní vítězství Michaela Schumachera |