Plán hovoří o tom, že si svoji práci mají oba sportovci vyměnit na jeden den. David Beckham je velkým fandou Ferrari a jezdí také automobilem této značky. Schumacher je naopak známým milovníkem kopané a nevynechá jedinou příležitost, aby si svůj oblíbený sport zahrál.
Méně známým faktem je už to, že technický ředitel Ferrari Ros Brawn je vášnivým fandou Manchesteru United a očekává se, že spolu se Schumacherem přijede na Old Trafford sledovat zápasy týmu v Lize mistrů a anglické lize.
Důvod, proč si společnost Vodafone vybrala ke sponzorování právě Ferrari osvětlil jeden jejích z manažerů zcela pragmaticky.
"Mezi týmy F1 bylo mnoho zájemců o naše peníze, ale my sme si vybrali tuto stáj, protože vítězí. Je to sport založený na emocích, ale při našem rozhodování to nehrálo roli. My chceme především vydělávat peníze," řekl člen vedení Vodafone Julian Horn-Smith.