Čtyřiatřicetiletý Koloc z Roudnice nad Labem byl vždy, ať v kabině závodního stroje nebo v košili manažera týmu, dobře vidět. Získal dva tituly evropského mistra, což se předtím v konkurenci silných továrních stájí zdálo téměř nemožné. Nikdy se nedal odradit zásahy šéfů mistrovství, kteří jej častokrát penalizovali za nejasné prohřešky.
Kolocovo závodění provázela perfektní organizace jeho stájí, nikdy nešlo o "nějakého Čecha", který se jen tak o něco snaží. Při domácích závodech, vždy v Mostě na konci léta, to byl právě on, kdo desetitisíce diváků přinášel do varu a nadšení.
Jak bývá jeho zvykem, pokud možno překvapit či šokovat, nezklamal ani na prahu letošní sezony. V Roudnici nad Labem představil novou stáj Buggyra Racing Team, do které angažoval špičkového německého závodníka v prestižní třídě Super Race Truck Gerda Körbera.
Vznik speciálu Buggyra MK 001 stál přibližně půl miliardy korun, stáj čítá bezmála sto pracovníků, vůz pozoruhodných tvarů budí pozornost všude, kde se objeví. To je styl Martina Koloce, muže, který měl vždy nejvyšší cíle, muže, který se vždy vyznal ve sportu i v byznysu.