"Bude dobře, až v pátek sednu do auta a budu se koncentrovat jen na závodění. Na Suzuce jsem v roce 1994 vstoupil do světa formule jedna a pro mě to úžasná trať. Je to několik zatáček, které vyžadují vaši pozornost. Krásná je také esíčkovitá sekce za depem. Tam je nutné brzdil levou nohou, aby se dal s vozem co nejlépe měnit směr jízdy. Tak se vozy nejlépe prověří,“ míní Fin.
"Okruh znám výborně, najel jsem na něm v závodech i při trénincích stovky kilometrů. Doufám, že mi znalost prostředí dá určitou výhodu před těmi, kteří do Japonska přijedou jen jednou za rok. Loni v říjnu jsme na Suzuce testovali typ TF101, takže nějaké data už máme. Nic by mě nepotěšilo víc, než kdybych svoji kariéru ukončil slušným výsledkem, mým cílem byly vždy body," doufá Mika Salo.
„Až v neděli po závodě vystoupím ze svého monopostu, budu asi chvíli smutný, protože jsem s Toyotou zažil krásné časy a závodění v jejích barvách se mi moc líbilo. Ale myslím si, že jsem svoji úlohu splnil a nezbývá mi nic jiné, než Olivieru Panisovi a celému týmu popřát do další sezony a vůbec do budoucnosti hodně úspěchů," dodal jezdec, jenž se v neděli rozloučí se svojí kariérou.
Mika Salo
Narozen: 30. 11. 1966 v Helsinkách.
Bydliště: Londýn.
Celkem grand prix: 94.
Body: 33
Debut v F1: GP Japonska 1994, Lotus-Honda, 10. místo.
Pozn: Statistiky jsou po GP USA.