Po Velké ceně Velké Británie ve stejné sezoně byly výsledky dodatečně pozměněny opět v neprospěch Hunta a plný bodový počet za prvenství získal Niki Lauda, v cíli druhý.
Plný skandálů a diskvalifikací byl ročník 1994. V hlavní roli se ocitl tým Benettonu, zejména jeho německá hvězda Michael Schumacher. Nerespektování černého praporku, který ho vykazoval k odpykání trestu do boxů, stálo Němce stříbrnou pozici v Silverstonu a navíc i zákaz startu ve dvou dalších GP.
V Belgii ve Spa konstruktéři Benettonu namontovali na podvozek destičku, čímž chtěli zvýšit přilnavost monopostu k vozovce. Za tento "zlepšovák" si Schumacher vykoledoval po vítězné jízdě další diskvalifikaci. Po závěrečném závodě byl nový mistr světa Schumacher diskvalifikován po nárazu do jediného konkurenta v souboji o titul Damona Hilla.
O rok později se kvůli nepovolené pohonné směsi radovali z prvních pozic jen pár hodin Schumacher a Skot Coulthard, odvolací komise však jejich diskvalifikaci později zrušila. Schumacher byl ústřední postavou dalšího skandálu v posledním závodě sezony 1997, kdy nesportovním manévrem narazil do Jacquese Villeneuvea, za což mu byly odebrány všechny body ze závodů celého roku.
Zatím poslední aférou kolem výsledků závodu formule 1 bylo zrušení diskvalifikace vozů Ferrari po Velké ceně Malajsie, jejichž deflektory měly být vychýleny o 10 milimetrů oproti předpisům. FIA původně oba jezdce italské stáje diskvalifikovala, později své rozhodnutí zrušila.