"Je pravda, že generace motorů R23 byla pro nás velkou výzvou, kterou jsme museli zdolat, triumf na Hungaringu je naší odměnou," uvedl šéfmotorář Renaultu Bernard Dudot. I přes tento úspěch stáje nepřestane agregát vyvíjet do poslední grand prix, která se jede v říjnu v Japonsku.
Stáj se rozhodla mírně zariskovat, rozdrobit své síly a paralelně se vědovat oběma agregátům. "Posledních pár měsíců jsme se drželi strategie malých krůčků. Znamená to, že to nebyly velké převratné skoky, ale vývoj šel postupně kupředu. To mohli cítit piloti pokaždé, kdy usedli do vozu. Máme přichystané další úpravy, které představíme v nejbližších závodech," sdělil Francouz.
"Minulou neděli jsme vyhráli, takže si můžeme dovolit další riziko. Tento víkend jsme proto strávili snahou připravit další homologaci motoru pro Monzu. Pokud nám bude schválen, můžeme díky modifikacím hlav válců získat až dvě desetiny vteřiny na kolo. Studujeme taky další možnosti, to se týká především vačkového hřídele," dodal Bernard Dudot.