Naposledy ve francouzském Loheacu se Častoralovi opět dařilo, znovu byl na stupních vítězů. Dojel třetí.
V závodě startovali i špičkoví jezdci rallye v historii Sebastian Loeb či Petter a Henning Solbergovi. Kolem trati byly silné špalíry fanoušků. Loeb byl v nejsilnější třídě v semifinále čtvrtý a do A-finále se jako první nedostal. Ale to divákům nevadilo, i tak mu připravili velké ovace.
Častoral na svých internetových stránkách uvedl, že na rychlé trati byl poprvé. "V takovém případě je důležité se od začátku soustředit a trať si důkladně vyzkoušet a zapamatovat," řekl Častoral k závodu.
Trať v Loheacu byla velmi rychlá. Hodně záleželo na správné volbě pneumatik. Častoral volil dva druhy. Řekl, že na takové trati se musí jet tak, aby pneumatiky vydržely co nejdéle. Jen malá část okruhu byla na šotolině, hlavně se jelo na asfaltu a betonu.
"Pneumatiky tam byly hodně náchylné na přehřátí v zatáčkách," poznamenal Častoral. Pak auto nejede, jak má. Hodně důležité jsou v rallyekrosu starty a také tam rozhodují gumy. Hodně záleží na dobře připraveném motoru.
V první rozjížďce zajel se svým vozem Opel Astra OPC druhý nejlepší čas. V rozjížďkách byl ještě druhý a čtvrtý. Postoupil do semifinále, v kvalifikaci byl celkově třetí.
Jízdu o finále zvládl. Ve finálové jízdě volil taktiku projet v jednom kole povinný úsek třetí hned ve druhém okruhu. Jokerlap, jak se úseku říká, ho sice poslal dozadu, ale pak na tom vydělal. I ostatní jezdci si museli jednou okruh prodloužit a Častoral je předjel.
V pátek už byl Častoral v Rakousku. V Greinbachu se jede předposlední závod seriálu. "Doufám, že se mi tady bude dařit a nějaké body zase vyjedu," uvedl z místa. Rád by o celkovém výsledku rozhodl co nejdříve.