Räikkönen neměl v kvalifikaci měřený čas, a tak mohl startovat s plnu nádrží z pit lane. "Po 10-15 kolech mi tým oznámil, že musím šetřit brzdy, a tak jsem nemohl jet naplno, jak bych rád. A když nejedete naplno, místa se získávají velmi špatně," komentoval průběh závodu Fin.
"Celý tým se, stejně jako já, těší na další závod, kde se pokusíme vybojovat vedení v šampionátu zpátky na naši stranu." Räikkönen ztratil ve 33. kole pravou zadní pneumatiku. K nehodě naštěstí došlo těsně před vjezdem do boxů a on mohl hned dostat novou.
Šéf stáje Ron Dennis si postěžoval, že kvůli pneumatice přišel Räikkönen o pátou pozici, zatímco šéf motorsportu Mercedesu Nobert Haug zůstal jistý úspěšnou budoucností. "Zajížděli jsme stejně dobrá kola, jako ti nejlepší a ztráta tří bodů v polovině sezony na první místo není nijak hrozná," řekl Haug.
Räikkönenův stájový kolega David Coulthard měl méně štěstí. Kvůli závadě převodovky musel závod ve 48 kole vzdát. "Nejdřív jsem přišel o čtvrtý a pátý rychlostní stupeň, ale jel jsem dál, protože to jsem ještě pořád mohl myslet na body. Pak odešel i sedmý, a s tím se už jet nedalo. Je to škoda, protože auto bylo v Kanadě konkurenceschopné a mohl jsem bojovat s těmi nejlepšími."