"Všechno bude jiné než na okruzích. Člověk musí podávat tři týdny maximálně soustředěný výkon, nesmí se nechat strhnout k závodění za každou cenu," uvědomuje si Vršecký z roudnické Buggyry.
"Vánoce si moc neužiju. Myšlenkami budu v Argentině a Chile." Ve vytrvalostním závodě se trucker představí v barvách Czech Dakar Teamu jako druhý pilot v hlavní posádce vedené Markem Spáčilem.
Na Dakar vyrazí i Robin Dolejš, inženýr Buggyry, která pro Tatru 815 o objemu 18 100 ccm připravuje motor Caterpillar.
Už o víkendu bude Vršecký testovat ve slovenském armádním prostoru v Senici, pak ho čeká debut v dálkových závodech v Tunisu. První rallye ještě musí skloubit s testováním buggyry v Mostě.
K tomu říká: "Loni jsme začínali od píky, teď už máme na čem stavět. Řečí kulturistiky - objemová příprava je za námi, teď je na řadě rýsování postavy a práce na detailech. Chceme značku Buggyra vrátit tam, kam patří. Na vrchol."
Jenže okruhy to možná neskončí, jak naznačuje Jan Kalivoda, manažer Buggyry. "Ukázali jsme, že umíme stavět závodní tahače a hodláme v této tradici pokračovat. Je možné, že i na Dakaru."