Působení ve formuli jedna tak prozatím skončilo pro oba piloty týmu Japonce Takumu Satóa, kvůli kterému svůj neoficiální B-tým Honda vytvořila a Brita Anthonyho Davidsona.
"Když jsem v prosinci 2005 mohl požádat FIA o licenci, splnil se mi sen. V konkurenci velkých automobilek se však bohužel ukázal vlastní tým formule 1 neudržitelnou záležitostí. Na návrat ani náhodou nepomýšlím, jsem z posledních měsíců nikam nevedoucích jednání zcela vyčerpaný."
Podle šéfa týmu Aguriho Suzukiho byla smrtelnou ranou pro tým insolventnost jednoho z velkých sponzorů SS United Oil & Gas. To dostalo stáj okamžitě do finančních problémů a nezúčastnila se ani mezisezonních testů.
Aguri musel zrušit i oficiální prezentaci nového vozu. Až těsně před startem ročníku oznámila stáj dohodu s britskou společností Magma Group, která ale nakonec z obchodu po Velké ceně Bahrajnu vycouvala.
Pro předchozí Velkou cenu Španělska ještě tým finančně podpořila automobilka Honda, která mu dosud dodávala motory, ale už tehdy zdůraznila, že jde pouze o jeden závod. Když se nepodařilo najít strategického partnera, Super Aguri opustilo seriál mistrovství světa.
Stáj se ve formuli 1 poprvé představila 12. března 2006 v Austrálii. Na kontě má od té doby 38 závodů a loni Satovou zásluhou získala dosud jediné čtyři body v Poháru konstruktérů.
Po britské stáji Prodrive, která vzdala účast ještě před prvním závodem, je Super Aguri dalším týmem kteý musel účast ve formuli 1 vzdát, a místo původně plánovaných 24 aut jich bude od následujícího víkendu v Turecku startovat jen dvacet.