"Valašku hlavně musíme dojet, protože loňský výpadek nás hodně handicapoval," vzpomíná Kresta, který v konečném hodnocení šampionátu obsadil až čtvrté místo.
"Proto jsme se důkladně připravovali, abychom první závod zvládli co nejlépe." Důkladná příprava znamená v jeho případě chystání nového auta. Po dvou sezonách s peugeotem přesedl do Škody Fabie S2000. K dispozici má verzi, s níž tovární stáj závodila na Rallye Monte Carlo. Auto vzniklo přímo podle Krestových požadavků.
"Je to nejlepší vůz mezi dvoutisícovkami," chválí Kresta, kterého v barvách týmu Adell Mogul Racing jako obvykle naviguje Petr Gross. "Má skvělý podvozek, což je v českých podmínkách velká výhoda."
Testoval nadvakrát. První pokus zmařilo nečekané sněžení, kvůli němuž zůstal servisní vůz zablokovaný na testovací trati. Vyšlo to teprve podruhé. "Zaměřil jsem se na to, abych auto důkladně poznal," připomněl Kresta. "Taky jsem poznával, jak některé věci fungují," dodal jezdec, který ve fabii jednou závodil už loni. Půjčil si ji na barumku, jenže jeho snahu předčasně ukončila havárie.
V historických tabulkách je rekordmanem. Valašku vyhrál čtyřikrát. Stejné ambice má pochopitelně také tentokrát. "Lhal bych, kdybych tvrdil, že nám stačí třetí místo. Myslím na vítězství," potvrdil Kresta. "Česká špička neztrácí kvalitu, spíše naopak. Proto čekám tvrdé a taky zajímavé souboje."