Zatímco v noci došlo ke dvěma větším haváriím, za denního světla jich bylo nejméně dvakrát tolik. "Je to paradox, protože noční etapa byla mnohem těžší," poznamenal vítěz soutěže Roman Kresta.
V čem tedy hledat příčinu překvapivého trendu? Právě v náročnosti nočních testů. Špatné počasí v pátek večer přinutilo jezdce k opatrnějšímu stylu. Naopak na suchém sobotním povrchu ztratili všechny zábrany a rychlost přehnali.
"V noci nikdo zbytečně neriskoval, všichni jeli s respektem," přitakal Kresta. "A ve dne si asi každý myslel, že na suchu to půjde snadno," dodal matador Václav Arazim.
Nezvyklé bylo i to, že většinou havarovali závodníci z elitní desítky. Nejvyšší příčky postupně opustili Daniel Běhálek, Jaroslav Orsák, Roman Odložilík, Petr Hozák nebo Jaromír Tarabus.
Jeho havárie v závěru se dá označit za nejtěžší. Svůj fiat výrazně zničil a s navigátorem Danielem Trunkátem ke všemu skončil na pozorování v nemocnici. Naštěstí se jim nic vážného nestalo.