Ten se navíc domnívá, že volí perspektivnější obor. "Rallye má v tuzemsku velkou budoucnost. Tisíce diváků kolem tratí rychlostních zkoušek mluví jasnou řečí," říká Červenka. Přiznává, že se do okolí Zlína jede hlavně učit a také si zvyknout na přítomnost druhé osoby v podobě navigátora ve vozu. "Dalo pořádnou fušku ho vůbec sehnat, u nás jsou nedostatkovým zbožím. Nakonec jsem si v pondělí plácl s Viktorem Semelem. Je ze Zlína, má trať barumky najetou. To jsem pro začátek chtěl, aby měl spolujezdec za sebou nějaké zkušenosti," potvrdil Pavel Červenka.
Řítit se po úzkých cestách lemovaných stromy a diváky je diametrálně odlišné od kroužení po širokých tratích závodních okruhů. Rozdílu se však jezdec neobává. "Věřím si. Vím, že rallye vyžadují mnohem více sebekontroly než okruhy, protože už malá chyba může znamenat havárii. Jsem připraven na jízdu hlavou, ne srdcem," tvrdí motorista.
Na trať soutěže v okolí Zlína vyjede karlovarský závodník se startovním číslem 136 připevněným na bocích vozu Honda Civic 1,6 skupiny N. "Pro první start jsem zvolil nájem auta, je to jednodušší. Dlouho jsme s otcem váhali, který vůz zvolit. Honda se nám jeví jako spolehlivá a přitom dostatečně výkonná. Obdržím ji připravenou, v tomto ohledu nebudu mít starosti. Pro příští sezonu počítám s přestavbou okruhové Škody Octavia," prozradil Pavel Červenka.