"První závody jsou vždy velkou ukázkou toho, kdo jak přes zimu pracoval. Mohou naznačit následující vývoj, ale tentokrát byla v paddocku cítit velká nervozita, protože mezi námi žádný absolutní suverén není," uvedl pilot stáje MKR Technology Adam Lacko.
Lackova stáj představila v Misanu své dva nové závodní speciály s novým designem. Za volanty černočervených renaultů jsou Lacko a Švýcar Markus Bösiger.
"Bylo parádní sledovat, jak si naše trucky při slavnostním odhalení konkurence bedlivě prohlížela. Sice se nám nepodařilo vyrazit jí podobně i dech na závodní trati, ale zatím je to takové oťukávání," podotkl Bösiger.
V první jízdě skončil Bösiger čtvrtý a Lacko šestý. "Od startu jsem měl technické potíže. Sice to nebylo nic, co by mě zastavilo, ale naplno jsem jet nemohl, takže mě to pár pozic stálo," litoval Lacko. Po druhé jízdě byl rozmrzelý ještě více, neboť byl za nesplnění "drive through" diskvalifikován.
V neděli už se Lackovi vedlo mnohem lépe. V dopolední jízdě obsadil Lacko pátou příčku a odpoledne už se probil na stupně vítězů, když nestačil jen na finského jezdce Miku Makinena.
"Byl to krásný závěr. Kluci mechanici ještě přes noc na autech zamakali, takže jsem rád, že jsem se jim mohl odměnit stříbrným věncem," pochvaloval si Adam Lacko.
"Radost mám ale dvojnásobnou, protože mi volala má žena, že náš týdenní synek Nicolas před startem pořád ukazoval dvojku na prstech. Bylo mi to vlastně předurčeno. Do příště ho ale naučíme zvedat palec," smál se pilot stáje MKR Technology.