Na okruhu v italské Imole bude sledovat, jak se přechod na nový motor (mimo jiné výkonnější o deset koní) projeví a jak se s úpravami na motorce vyrovnají mechanici jeho týmu Guandalini Racing. Pro ně se první fáze sezony stejně jako pro Ježka nese víc ve znamení boje s vlastní technikou než se soupeři. Problémů zažívají víc než dost.
„Věřím, že v Imole už bude motorka fungovat, jak má. Příprava závodního stroje je v našem případě hodně složitá záležitost. Elektronika musí být přesně kalibrovaná na daný motor, což se nám na prvních závodech v Austrálii a Thajsku nepodařilo stihnout, proto docházelo k mnoha nepříjemným situacím,“ řekl brněnský závodník, jemuž zatím v pořadí mistrovství světa patří poslední, 21. příčka. ¨
„Několik motorů nám nefungovalo optimálně. Naposledy v Assenu, kde jsem i přes komplikace dojel na 15. místě. Proto jsme změnili dodavatele, přešli k jinému ‚tunérovi‘ a v Imole už budu startovat s novým motorem, který bude navíc o 10 koní výkonnější,“ vyhlíží jediný český zástupce v superbikovém seriálu.
Právě výměna motoru byla důvodem, proč Ježek netestoval tak jako ostatní jezdci mistrovství světa před pár dny na Masarykově okruhu v Brně, odkud pochází a kde se šampionát představí od 8. do 10. června.
Místo toho se věnoval vylaďování technických detailů a fyzické přípravě. Zároveň jezdil v rámci tréninku na jiných typech motocyklů.
Od středy je v Imole. „Zdejší okruh je můj oblíbený, v roce 2014 jsem tu vyhrál světový pohár Superstock 1000. Dodnes tu držím traťový rekord,“ připomíná si úspěchy z předchozích let Ježek.