Vyšší Brod, klášter: Tamní varhany jsou jedním z nejkrásnějších romantických nástrojů ve střední Evropě, přestože proti německým varhanám z té doby jsou mnohem menší.
Rožmberk, farní kostel: Je neuvěřitelné, jak docílil stavitel takové zvukové variability s polovičním počtem rejstříků, než má vyšebrodský nástroj. Navíc je dokonale posadil do prostoru. Zvláštností je, že jejich cínové píšťaly jsou natřené stříbřenkou. Říká se, že to Rožmberští udělali za první světové války, aby píšťaly vypadaly jako zinkové, a oni je tak uchránili před zrekvírováním.
Zátoň, farní kostel: Bohužel tamní varhany jsou v tak špatném stavu, že by bylo velice riskantní hrát na ně klasický program. Proto tam každý rok pořádáme raději improvizační koncert při svíčkách. Improvizace mi totiž dovoluje dokonale se jim přizpůsobit. Každý rok jsem vždy napjatý, v jakém je najdu stavu.
Český Krumlov, kostel sv. Víta a minoritský klášter: Zdejší romantické varhany jsou opravdu veliké, proto bude na jejich opravu potřeba hodně peněz. Ovšem menší barokní nástroj je už opravený. Zní velice měkce a jemně, přitom dokáže ten velký prostor krásně zaplnit. Akustika gotického chrámu je prostě fantastická. V minoritském klášteře jsou zase barokní varhany, které jsou nejstarší v regionu a mají pozoruhodnou barevnou paletu. Klášterní kostel má další zvláštnost - varhany jsou tam schované za oltářem. Každý rok se stane, že tam někdo vkročí poprvé, otočí se dozadu, hledá varhany na kůru a zůstane stát s otevřenou pusou. Akustika kostela je vhodná spíš pro komorní hudbu, proto tam se mnou letos vystupuje také violoncellista Martin Škampa, který bude hrát i bez varhanního doprovodu.
Zlatá Koruna, klášter: To je místo s naprosto úžasnou atmosférou a dokonalou akustikou. Ve spojení s ní jsou tamní varhany jedním z nejkrásnějších barokních nástrojů ve střední Evropě.