"Politika týmu se nezměnila. Jde nám o to vyhrát soutěž značek," prohlásil za Peugeot sportovní ředitel Corrado Provera.
Případnému Grönholmovu titulu zřejmě nevěří, ačkoli následovat budou dvě soutěže na Finově oblíbené šotolině, Australská a Britská rallye.
Také Ford staví tři auta. Vedle nominovaných jezdců, Brita McRae a Španěla Sainze, bude trojkou Ital Liatti. Podobně je to u Subaru. Nominováni jsou Brit Burns, který nikdy na asfaltu nevyhrál, ale má šanci na titul, a Francouz Jean-Joseph, třetím do party je Nor Solberg.
Na sen o pátém titulu v řadě za sebou už pomalu zapomíná Fin Mäkinen. Jeho tým Mitsubishi není tak rychlý jako začátkem roku, a i když Mäkinen vyhrál poslední dvě San Rema, zázrak se už nečeká. Škoda potřebuje odčinit neúspěch z Kypru, kde oba inovované vozy po chybách jezdců nedokončily ani první etapu. Váha odlehčených octavií se blíží povolenému minimu 1230 kilogramů. Vylepšilo se rozložení hmotnosti i stabilita vozu.
"V Itálii jsme testovali šest dnů. Pokud bude vůz fungovat tak jako na posledním testu, jeho spolehlivost by měla umožnit oběma posádkám bojovat o další body do klasifikace značek," řekl manažer škodováckého týmu Pavel Janeba.
Ze šesti startů sezony má německá dvojice Armin Schwarz, Manfred Hiemer čtyři bodovaná umístění. V hodnocení továrních značek dojela do šestého místa v Monte Carlu, Keni, Portugalsku a Řecku. Španělé Luis Climent s Alexem Romanim brali bod jen při debutu Škody na Safari Rallye. Poslední tři soutěže nedokončili. Climent má po sezoně z týmu odejít, ale jeho nástupce se ještě tají.
Rallye San Remo, kterou tvoří sedmnáct rychlostních zkoušek o celkové délce 382 km, je nejsevřenější soutěží šampionátu. Všechny zkoušky se jedou v okruhu 55 kilometrů od San Rema, podstatná část trati se využije v obou směrech a všechen servis proběhne na jednom místě.