Ósakaová má na nablýskané akci ve španělské metropoli speciální motivaci, chce získat svůj první titul z oranžového povrchu v kariéře. „Ale na antuce jsem nehrála dva roky, dva roky jsem se jí ani nedotkla. Takže si turnaj budu chtít hlavně užít,“ plánuje.
Její uvolněný přístup pramení také z toho, že si po nabitém startu sezony dopřála vítaný oddych.
Během února a března sehrála Japonka na třech akcích 15 duelů, ve třinácti z nich se radovala z vítězství. Skvělou formu přetavila ve čtvrtý grandslamový titul kariéry, jenže o měsíc později na další hvězdném turnaji v Miami vypadla ve čtvrtfinále - euforie vyprchala a přešla ve vyčerpání.
Djokovič a Ósakaová jako vládci dalších let? Rýsuje se to čím dál zřetelněji |
„Po Australian Open jsem měla jen den volna, pak jsme hned zase začali trénovat,“ přiblížila Japonka svůj náročný program. Vzhledem k harmonogramu následně vynechala podniky v Charlestonu či Stuttgartu, zpět do akce se vrátí až v pátek v Madridu.
„Volno přišlo vhod, chtěla jsem strávit nějaký čas s rodinou a jen tak si v klidu odpočinout,“ prozradila Japonka.
Během pauzy se věnovala i mimosportovní činnosti: podílela se na vlastní kolekci plavek pro značku Frankies Bikinis. Na propagačních snímcích svých výtvorů pózuje v růžových, zářivě modrých či světle zelených modelech, svítivé barvy doplňují její růžové vlasy.
Když se novým účesem chlubila na Instagramu, připsala k fotografii narážku na postavičku jménem Sakura z anime seriálu Naruto, která se rovněž pyšnila růžovými vlasy. Například Usain Bolt tenistku pochválil, že jí tato barva sluší více než zmíněné hrdince.
Ke kolekci plavek pak Ósakaová v tiskovém prohlášení uvedla: „Myslím, že pro značky je velmi důležité, aby vytvářely produkty pro všechny ženy, ne jen pro určité velikosti, tvary či typy těl. S touto kolekcí jsme chtěli dosáhnout, aby se všechny ženy cítily sebejisté.“
O superhvězdě, co chtěla být sama. Dejte Ósakaové čas, říká Kvitová |
O sebejistotě by sama mohla vyprávět, vždyť když na přelomu let 2018 a 2019 jako čerstvě 21letá kometa relativně snadno a nečekaně vystřelila mezi tenisovou smetánku, dobyla první grandslamový titul a stala se světovou jedničkou, začal ji mořit tlak od sponzorů, fanoušků a médií.
V únoru 2019, když nezvládla první start v roli první hráčky žebříčku, na tiskové konferenci plakala a zpovídala se: „Asi si ještě zcela neuvědomuji, co tahle pozice obnáší. A jelikož nemám ráda pozornost, jsou to pro mě docela těžké chvíle.“
O dva roky později se při pohledu na odvážné pózování v plavkách zdá, že Ósakaová už svou stydlivost a plachost překonala.
„Doufáme, že inspirujeme ženy po celém světě, aby se cítily pohodlně při oslavování sebe sama v těchto plavkách,“ komentovala značka kolekci věhlasné tenistky.
Ósakaová není ve světě módy žádným nováčkem, už si vyzkoušela propagaci či spolupráci na kolekcích s giganty jako Nike, Louis Vuitton, Levi’s či Adream a v letošním rozhovoru pro magazín People zmínila své přání, že by jednoho dne chtěla založit a navrhovat vlastní oděvní značku.
Sereniny nové šaty. Jak se komiksový outfit stal tenisovým tématem dne |
Mezi hvězdnými tenistkami nejsou vřelé vztahy k módě neobvyklé, stačí vzpomenout na Serenu Williamsovou a její výstřední úbory.
Američanka před třemi lety na Roland Garros vytáhla černý oděv se superhrdinským podtextem, letos na Australian Open zase nastupovala v kombinaci červené, černé a růžové s různě dlouhými nohavicemi na počest bývalé atletky Florence Griffithové-Joynerové.
Náklonností k oděvnímu průmyslu či pózování pro světoznámé značky proslula také dnes už bývalá tenistka Maria Šarapovová, která provozuje vlastní značku parfémů.