Překvapivé rozhodnutí o neschválení Huleše jako týmového jezdce promotérská společnost nijak neodůvodnila. Je však konečné a neměnné.
"Pravděpodobně je to proto, že od příští sezony by měla být zavedena věková hranice pro starty ve stopětadvacítkách," uvedlk Jaroslav Huleš pro ČTK. Podle dostupných informací by v nejslabší kubatuře mohli startovat pouze jezdci mladší pětadvaceti let.
Huleš, který se nepříznivou zprávu dozvěděl v pondělí dopoledne, letos oslavil devětadvacáté narozeniny. Co bude rodák z Čimelic dělat, zatím netuší. "Všechny
rýsující se možnosti jsem hodil za hlavu a soustředil jsem se pouze na spolupráci s Elitem," přiznal Huleš.
"Problémem je skutečnost, že za chvíli bude Nový rok a prakticky všechny týmy mají již složení dané," dodal účastník 81 závodů v mistrovství světa.
ELIT Grand Prix Racing Team bude určitě reprezentovat už dříve avizovaný Thomas Lüthi. A náhradu za Huleše pro A-kitový motocykl bude vedení hledat opět v Česku.
„Generální partner týmu, společnost ELIT originální autodíly, si přeje českého jezdce a doufá, že se podaří najít závodníka, který bude podávat dobré výkony na A-kitové technice, kterou má tým k dispozici,“ uvedl v tiskovém prohlášení zástupce generálního partnera týmu Pavel Vokatý.
Na příští sezonu v Elitu připravovali stroje pro oba jezdce - Huleše a Lüthiho. Tyto práce dále pokračují. „Rozhodnutí je překvapivé, ale nemůžeme s ním nic dělat. Je škoda, že Jarda nepojede, neboť jsme byli přesvědčeni, že by mohl být v popředí startovního pole," lituje manažer týmu Daniel M. Epp.
"Prioritní úkol pro nejbližší dny je najít nového českého jezdce,“ zopakoval i Epp.
Původní plány týmu ELIT:
Huleš má mít hondu jako kolega Lüthi