Proč došlo ke střetu s Ralfem Schumacherem?
Při výjezdu na cílovou rovinku chyboval a mě se podařilo dostat na jeho úroveň. V první šikaně jsem brzdil na poslední chvíli a chtěl ho vnějškem předjet. A pak... Myslím, že dostal smyk.
Čí to byla chyba?
Nevím. Nechci říkat: Byla to jednoznačně Ralfova chyba. Oba jsme se snažili pouze závodit. Neviděl jsem to dosud v televizi, ale jsem si jist, že jsem mu nechal dostatek místa. Brzdil jsem hodně pozdě a nemohl se natlačit k pravému okraji dráhy, kde byl on. Pak jsem ucítil, jak mi něco narazilo do zádi. Podíval jsem se do zpětného zrcátka a uviděl jsem Ralfa. Myslím, že neudržel stopu, dostal smyk nebo tak něco.
Jaké byly následky incidentu?
Měl jsem trochu přetáčivé auto, ale to bylo spíše způsobeno kluzkou tratí. Dotkl se mě, ale myslím, že jsem měl štěstí a k žádné škodě nedošlo. Určitě jsem mu nechal dost místa, nemůže chtít celou trať pro sebe. A když jsme brzdili, byl jsem jasně před ním.
Jak byste zhodnotil zastávku v boxech?
To jsem udělal obrovskou chybu. Zajem jsem do depa o deset kol dříve. Viděl jsem znamení a řekl jsem si: "Volají mě do boxů." Tak jsem řekl do vysílačky: "10-4" a oni odpověděli "10-4, co?" a nic dalšího. Pak jsem jel poslední rovinku před boxy a řekli mi, že pokud neodtankuji, může mi dojít palivo. Tak jse řekl "Jdeme na to." Vsadil bych se, že bych ještě deset kol na dráze vydržel.
Bojíte se nyní promluvit si o tom s Patrickem Headem (technický ředitel Williamsu)?
Ne, myslím, že jsem neudělal nic špatného. Jel jsem celkem dobrý závod. Musíme jen trochu probrat způsob, jakým jsem byl zavolán do boxů. To nedorozumění nás stálo třetí místo. Ke konci závodu mě trochu zklamalo, že jsem nedokázal předjet Davida Coultharda. Doufal jsem, že to ještě půjde, ale zdrželi mě pomalejší jezdci o kolo zpět.