Poté se mladší Schumacher prodíral úspěšně vpřed, porazil Räikkönena, ale na třetího Massu už nestačil. Chybělo mu necelých pět vteřin.
"Přesto můžeme být spokojeni, konečně máme rychlé auto," pokračoval Ralf. "Od pátečního tréninku jsme byli s vozem spokojeni a v závodě se předpoklady potvrdily. Velkou roli hrály pneumatiky Bridgestone, které byly možná nejlepší v sezoně. Dobře jsme zvolily také strategii - dvě zastávky byly ideální."
"Zlepšujeme se každým závodem a všichni věříme, že současné tempo udržíme do konce roku," dodal pilot.
Jarno Trulli jezdil na stejné úrovni, ale měl ještě o něco větší smůlu. Ve 41. kole ho odstavila mechanická závada. Motor ani brzdy nepracovaly, jak by měly.
"Na první sadě pneumatik šlo všechno hladce. O to je to větší škoda," řekl Trulli. "Auto bylo rychlé a pneumatiky Bridgestone úžasné. Jel jsem, na rozdíl od soupeřů, na dvě zastávky, takže jsem se těšil, že budu bojovat o stupně vítězů."
"Naneštěstí po zastávce v boxech jsem ucítil, že motor ztrácí výkon a poté začal brzdový pedál reagovat stále hůř a hůř. Bylo by nebezpečné pokračovat, tak jsem radši zatočil do boxů," popisoval italský pilot, kterého letos provází nevídaná smůla. "Tento rok to je už dlouhý seznam," dodal.